Narzędzie do obsługi zgłoszeń w firmie
Cześć wszystkim. Zakładam ten temat, bo wiem, że sporo osób szuka teraz sprawdzonych narzędzi do uporządkowania komunikacji wewnętrznej i zgłoszeń od pracowników (szczególnie w kontekście nowych wymogów prawnych). Chciałem podzielić się rozwiązaniem, które u nas sprawdza się w boju już od dłuższego czasu.

Jakiś czas temu wdrożyliśmy w firmie SygnaApp i z perspektywy kilku miesięcy mogę śmiało powiedzieć, że to był strzał w dziesiątkę. Szukaliśmy czegoś, co będzie bezpieczne, zgodne z RODO i ustawą, a jednocześnie na tyle proste, że pracownicy nie będą bali się z tego korzystać.

System działa bez zarzutu, jest intuicyjny i – co dla mnie najważniejsze – zdejmuje mi z głowy martwienie się o procedury i bezpieczeństwo danych, bo wszystko jest tam zautomatyzowane. Jeśli stoicie przed wyborem aplikacji do obsługi zgłoszeń i chcecie mieć spokój na lata, to polecam rzucić okiem na ich rozwiązanie. U nas ten rok minął bez żadnych problemów technicznych.​,

A Wy z czego korzystacie? Macie jakieś inne sprawdzone systemy, czy dopiero szukacie?


  PRZEJDŹ NA FORUM